Alla inlägg den 27 maj 2009

Av helene Karlsson - 27 maj 2009 10:44

Hej tänkte ta o berätta lite om helgen som gått. Fredag så hämtade vi våran husvagn som vi köpt ja ja vet svensson men faktum är att vi heter karlsson så vi bryr oss inte asg, så lördag förmiddag bestod av städ i vagnen både in o utvändigt behövligt kan jag säja!!!! Ja iallafall så ville ju barnen (läs föräldrarna) testa campinglivet så vi fick låna oss en bil med drag (ja jag vet inte smart att inte ha drag men Bennie har beställt ett) o drog iväg, hafsten blev det o när vi äntligen hade hittat vår plats o lastat av ekipaget säjer Bennie inte behöver vi sätta upp förtältet för en natt, självklart ska det upp campar vi eller campar vi????? Alltså jag Bennie o tusen svordomar satte upp tältet det blev juuu så bra...... Sen skulle vi grilla o vi har inte hunnit köpa grill så nåt jag INTE rekommenderar är en gångs grill, fan där satt jag o 4 hungriga barn o nästan svälte ihjäl tänk själv menar jag. Ja ja så på söndagen skulle vi packa ihop oss o åka hem o precis när vi fått ner det berömda förtältet börja det regna jag menar REGNA massor men men campinglivet fortsätter.... till helgen  ha det kram kram helene

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards