Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Narren!!!

Av helene Karlsson - 8 december 2012 09:39

  I varje familj finns det en narr  .Den behöver just inte tillhöra la familia utan kan ingå i umgängeskretsen (o det gör våran narr).Ja tänker inte gå in så mycket närmare på narren idag, men han kommer att dyka upp senare. Idag ska jag med prinsen nr 1 på repetion i kyrkan, han är med i en kör som ska ha en föreställning/teater imorgon i Uddevalla kyrka. Kom dit vet ja 18:00 börjar det  . Inga vårt "hembiträde" kommer sen o ska tvätta så det oxå blir gjort, förresten känner ni Inga eller har träffat henne????? Du, det har fan inte ja heller gjort Inga är aldrig hemma (inga hemma)  Erkänn det va allt lite kul.....jaså inte det!!!! Jaha o mer då...jo jag fick mitt paket från Living and Room igår o mitt fina brickbord och lite fina ljuslyktor. Fan det står verkligen stilla i hövvet vet inte va jag mer ska plita ner...så det här får räcka för stunden. Ha nu en alldeles underbar dag o va rädda om varandra  


Kram

 
 
Ingen bild

Prinsessan

8 december 2012 10:59

Spännande ;)

 
Ingen bild

evalena

8 december 2012 15:38

Haha du e helt galen vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helene Karlsson - 26 mars 2013 09:06

  "Vi är alla genier! Men, om man dömer en fisk om dess förmåga att klättra i träd, kommer den leva hela sitt liv i tron om att den är dum!" Albert Einstein  ...

Av helene Karlsson - 12 mars 2013 15:39

Här har ni vårt paradis sommartid!!!!

Av helene Karlsson - 12 mars 2013 15:35

Nu mina vänner är det inte långt kvar till Fossens camping öppnar. Ska bli skönt att komma ut till våran " valiumvagn", och så går vi mot en ny underbar vår tillmötes :-)?.Jaha o mer då jo jobb, jobb o åter jobb. Men vad är väl en bal på slottet. Pr...

Av helene Karlsson - 16 februari 2013 10:47

Det ända spår efter jesus är ölburken så han har varit här:-)...

Av helene Karlsson - 16 februari 2013 10:36

Ja har bara skojat lite innan att ja e sambo med kungen, Min sambo heter Jesus .  Alla har hört talas om han men ingen har sett han . Kommer lägga ut en bild sen med spår efter han så ni vet att han finns iallafall!!! Och mer då jovars allt flyter ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards