Alla inlägg under juni 2009

Av helene Karlsson - 23 juni 2009 07:11

verkligen på att blogga men men .... mitt liv snurrar runt i 320km jag lovar. Vet inte vad som händer riktigt men snurrar det gör det. Kanske tur att jag är arbetslös just nu för annars vet i fan ja det är klart jag har ju vårdbidrag just därför jag har tre barn med diagnoser men jag vill jobba o komma hemifrån lite o slippa alla jävla måsten som tex sjukhusbesök ca tre ggr i veckan blodprovstagningar mediciner bara o hålla reda på vem som fått vad o när e fanimej en hel vetenskap.Sen har jag en fader som inte heller är så kry så jo vem ringer man då????? Fan vad jag beklagar mig känner jag men ibland måste man få tycka synd om sig själv för det brukar kännas bättre efter iallafall för mig. Gott att bara få ur sig all skit som bubblar.Jaja vad är väl en bal på slottet...... skriver nog mera sen idag alltså asg det ska inte dröja flera veckor mer.... puss o kram hej svejs

Av helene Karlsson - 4 juni 2009 06:17

Måndagen flöt på rätt bra, Tisdagen drog vi till liseberg perfekt da vad det nästan iget folk suveränt, onsdagen tillbringades på torp för att köpa skolavslutningskläger-bröllopskläder hahaha nu satte ni kaffet i vrångstrupen va? nej nej nej vi är bjudna på bröllop, Torsdag alltså idag ska det besökas sjukhus som vanligt o sen bokas campingplats det blir nog vita sannar i Mellerud denna helgen. ja ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska tråka ut er med mer men håll till godo det kommer mera puss puss

Av helene Karlsson - 4 juni 2009 05:59

Ja det va ett tag sen men det e lite så när man har mycket runt sig. Men jag ska försöka redogöra dom senaste dagarna. Fredagen packa vi in oss i husvagnen o begavs oss ut till Hafsten och hör o häpna, vi har änna fått en bra svisch på det här med tält( Vi är duktiga;läs Bennie) iallafall när allt var på plats så fick vi besök av underbara kusin Annika med pojkvän men säjer man pojkvän när personen är 45; nej vi säjer gubbvän låter bättre. Så tar vi fram våra nyinköpta möbler o vår nya GRILL slår oss till rätta med var sin öl medan Bennie sköter grillen. Massa go mat o öl givetvis men även denna kväll hade ett slut så det var bara o krypa in o lägga sig för att vakna till en helt ljuvlig Lördagsmorgon K o R sysselsatte sig i vatten ruschen hela dagen med små korta avbrott för mat. sen brumma jag in till stan med s hon skulle till trollhättan. Senare ännu mer goa öl sen bingen för även denna ljuvliga dag var slut. Vaknar till ytterligare en fin dag men då ska vi åka hem käkar frukost o packar ihop oss o åker mot staden, väl hemma middag o sen kommer B med den geniala iden att vi går bort på en uteservering o "tittar" sagt o gjort så trava vi iväg även där smaka ***** gott. Sen var de måndag skoler o allvaret börjar igen väntar tills fredag igen så vi kan fortsätta vårat taikonliv. I LÖVE IT!!!! På återseende kram kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards