Alla inlägg under januari 2010

Av helene Karlsson - 30 januari 2010 21:52

Hej hej Sara! Nu har du kommit på plats hoppas resan gick bra, här hemma är allt som vanligt, jag o morfar o Robin var på loppisen förut o sen har vi tvättat som vanligt hahaha men nu slipper du hämta skönt va?????? Hugo mår toppen det e så roligt med mormor (än så länge). När du läser detta har vi nog pratat i telefonen, ska ringa ner till huset snart  längtar att få prata med dig o höra hur allt är nyfiken då vet du jaja nu är kl 2200 o beck börjar på tv4 så jag skriver till dig imorgon igen. Många goa kramar o pussar o var rädd om dig Löve you till universum o tillbaka hej svejs

Av helene Karlsson - 13 januari 2010 08:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av helene Karlsson - 12 januari 2010 09:36

Halloj allihopa!!! Gapskratt kolla statistiken fattar ni vad jag menar... men nu så gör vi ett nytt försök med bloggandet. Mycke har hänt sen sist men jag tar det pö om pö. Jag har fyllt år (39) men man kan i vissa fall tro 20 för finnarna lyser som stoppljus o humöret är som på en ilsk tonåring osv osv men på påsarna under ögonen avslöjas min riktiga ålder ser ut som hängbröst i fejan på mig..... för o inte prata om rynkor dallrande dubbelhaka ja jag kan hålla på hur länge som helst men faktum vem fan bryr sig inte JAG iallafall (kanske lite då)fniss. Jaha vad ska jag skriva mer då kommentera gärna o säj vad ni vill läsa om i mitt fantastiska o händelserika liv (här händer massor varje dag) men vad vill NI läsa om berätta!!!!! Ja nu har jag fått liv i bloggen så på återseende kramizzzar helene

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards