Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Jag suger.....

Av helene Karlsson - 23 juni 2009 07:11

verkligen på att blogga men men .... mitt liv snurrar runt i 320km jag lovar. Vet inte vad som händer riktigt men snurrar det gör det. Kanske tur att jag är arbetslös just nu för annars vet i fan ja det är klart jag har ju vårdbidrag just därför jag har tre barn med diagnoser men jag vill jobba o komma hemifrån lite o slippa alla jävla måsten som tex sjukhusbesök ca tre ggr i veckan blodprovstagningar mediciner bara o hålla reda på vem som fått vad o när e fanimej en hel vetenskap.Sen har jag en fader som inte heller är så kry så jo vem ringer man då????? Fan vad jag beklagar mig känner jag men ibland måste man få tycka synd om sig själv för det brukar kännas bättre efter iallafall för mig. Gott att bara få ur sig all skit som bubblar.Jaja vad är väl en bal på slottet...... skriver nog mera sen idag alltså asg det ska inte dröja flera veckor mer.... puss o kram hej svejs

 
 
Ingen bild

Mim

23 juni 2009 07:56

Man får klaga. Man måste det. Jag tycker du är helgrym!!!

 
Ingen bild

Lazy-lena

23 juni 2009 12:10

Du fixar detta! Detta att blogga är ett bra verktyg för att få ur sej all skit, istället för att kasta porslin tex tycker jag. Kram.

 
L

L

9 juli 2009 20:18

Du fixar det gumman!! Du är helt otrolig!! Kramisar.

http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

 
Ingen bild

Marie, Jörgen o Elin

11 juli 2009 20:52

vi tänker på dig och älskar dig för den du är. kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helene Karlsson - 26 mars 2013 09:06

  "Vi är alla genier! Men, om man dömer en fisk om dess förmåga att klättra i träd, kommer den leva hela sitt liv i tron om att den är dum!" Albert Einstein  ...

Av helene Karlsson - 12 mars 2013 15:39

Här har ni vårt paradis sommartid!!!!

Av helene Karlsson - 12 mars 2013 15:35

Nu mina vänner är det inte långt kvar till Fossens camping öppnar. Ska bli skönt att komma ut till våran " valiumvagn", och så går vi mot en ny underbar vår tillmötes :-)?.Jaha o mer då jo jobb, jobb o åter jobb. Men vad är väl en bal på slottet. Pr...

Av helene Karlsson - 16 februari 2013 10:47

Det ända spår efter jesus är ölburken så han har varit här:-)...

Av helene Karlsson - 16 februari 2013 10:36

Ja har bara skojat lite innan att ja e sambo med kungen, Min sambo heter Jesus .  Alla har hört talas om han men ingen har sett han . Kommer lägga ut en bild sen med spår efter han så ni vet att han finns iallafall!!! Och mer då jovars allt flyter ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards